לוגו משרד עו"ד דרור מאור - הכוונה משפטית במשפחה
תחומי ההתמחות שלנו

צוואה ודיני ירושה

דיני משפחה ומערכות היחסים בין בני המשפחה הינם תחום ההתמחות העיקרי של המשרד. משרדנו מתמחה בעריכת צוואות, הגשת בקשה למתן צו ירושה, צו קיום צוואה, וניהול עיזבון.
אנו מחזיקים בניסיון של למעלה משני עשורים בתחום דיני המשפחה, הכולל ייעוץ וליווי משפחתי צמוד בכל הלבטים הכרוכים בהכנת צוואה, צוואה הדדית, והסכמים בין יורשים, ומסייעים ללקוחותינו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם.

 

ייפוי כוח מתמשך, אפוטרופסות והבעת רצון

משרדנו מתמחה בטיפול בסוגיית האפוטרופסות על כל היבטיה. אנו מטפלים בהליכים למינוי אפוטרופוס אל מול בית-המשפט לענייני משפחה, במינוי תומך בקבלת החלטות, במצבי חוסר כשירות זמניים וקבועים, במקרים בהם נפטרים הורים לקטינים בטרם עת, וכן באפוטרופסות עבור ילדים בגירים בעלי צרכים מיוחדים.
בנוסף, אנו מוסמכים מטעם האפוטרופוס הכללי לייעץ ולערוך ייפוי כוח מתמשך, המעניק לאדם את החופש לקבוע על-פי רצונו את אופן הטיפול בו ואת דרך קבלת ההחלטות, במקרה ויהפוך לבלתי-כשיר בגין גיל, תאונה או מחלה. אנו מסייעים להורים לערוך גם מסמך הבעת רצון, המאפשר להם לציין מיהו האפוטרופוס המתאים להחליף אותם בטיפול בילדיהם הקטינים, ומספקים ייעוץ ותמיכה בכל מקרה בו נדרשת קבלת החלטות לגבי תכנון העתיד המשפחתי.

מקרקעין ונדל"ן
אנו מתמחים בייצוג צדדים לעסקאות נדל"ן על כל היבטיהן. החל מהסכמי מכר דירות יד-שניה וייצוג הצדדים להן בחוזה המכירה, המשך ברוכשי דירות חדשות, ועד לפרויקטים של התחדשות עירונית, קיבוצים, מושבים, משקים והתיישבות חקלאית.
המשרד מתמחה בניסוח חוזים מורכבים, ומלווה את הצדדים לכל אורך התהליך ועד למועד השלמת העסקה, כולל טיפול בכל הסוגיות המשפטיות העולות על הפרק, לרבות שאלות של מיסוי מקרקעין, שמאות וביטוח.

גישור
הכוונה משפטית במשפחה נמצאת בליבת עיסוקיו של המשרד. אנו רואים בסכסוכים חלק בלתי נפרד מהחיים, ומאמינים בניהול נכון של מחלוקות, בין אם מדובר במחלוקות בין קרובי משפחה ובין אם בסכסוך עסקי, ריב בין שכנים, שוכרים, או ספקי שירות ומוצרים.
משרדנו מתמחה זה שנים רבות בגישור זוגי, משפחתי, עסקי, ופרטי. אנו רואים בגישור אמצעי פרגמטי ויעיל המחליף פנייה לערכאות, וזאת לטובת רווחתם של כל הצדדים המעורבים בדבר. תמיד נעדיף לתת הזדמנות ראשונה ליישוב הסכסוך בדרכי שלום, ונעזור ללקוחותינו להתמודד עם הבעיה עד לפתרונה.

 

הסכמים משפחתיים
אנו מנוסים בגיבוש וניסוח הסכמים בכל סוגי מערכות היחסים המשפחתיות. בין היתר, הסכמי ממון בין בני זוג לפני ואחרי הנישואין, הסכמים בין ידועים בציבור, הסכמי הורות משותפת, הסכמים בין אחים, יורשים, וקרובים. אנו יודעים כיצד לטפל בכל הסכם כזה ברגישות ובמקצועיות, ונגבש ביחד אתכם הסכם מיטבי העונה על צרכי כל המעורבים בו.

שירותי נוטריון
משרדנו מוסמך לספק שירותי נוטריון מכל סוג, על-פי הנדרש בחוק. בין היתר, אנו מספקים אימות חתימות אישורים ותצהירים, ייפוי כוח נוטריוני כללי, מסמכים למשכנתאות, אישור העתק מסמך נאמן למקור, צוואה נוטריונית, אימות תרגום תעודות ומסמכים לשפה האנגלית, ועוד.

דילוג לתוכן